.
ارزش گذاری برند (نام تجاری)-10668

ارزش گذاری برند (نام تجاری)-10668


دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری)     برند و نام تجاری‌تان چقدر ارزش دارد؟ تا به حال به ان فکر کرده‌اید؟ اطلاعات کلی دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری) مبلغ سرمایه‌گذاری برای شرکت در این دوره؟ مبلغ سرمایه گذاری شما برای شرکت در دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری)..... است.  نوع آموزش؟ دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری) به صورت غیرحضوری و در قالب پکیج آموزشی تقدیم حضورتان می شود و به صورت مادام‌العمر در پروفایل شما قرار می‌گیرد. مدت زمان دوره...

توضیحات بیشتر...

توضیحات

دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری)

 

 

برند و نام تجاری‌تان چقدر ارزش دارد؟ تا به حال به ان فکر کرده‌اید؟

اطلاعات کلی دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری)

مبلغ سرمایه‌گذاری برای شرکت در این دوره؟
مبلغ سرمایه گذاری شما برای شرکت در دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری)..... است. 

نوع آموزش؟
دوره ارزش گذاری برند (نام تجاری) به صورت غیرحضوری و در قالب پکیج آموزشی تقدیم حضورتان می شود و به صورت مادام‌العمر در پروفایل شما قرار می‌گیرد.

مدت زمان دوره؟
بیش از 100 ساعت آموزش کامل و کاربردی

مدرس این دوره کیست؟
تیم مدرسین مجموعه پارس

 

 

در دوره ارزش گذاری برند چه خبر است؟


در دنیا روش های مختلف و متفاوتی برای ارزش گذاری برند وجود دارد. برخی از این روش‌ها منسوخ و قدیمی شده و دیگر برای دنیای پیچیده‌ی کنونی قابل اجرا نیست. اما برخی دیگر از از اعتبار بالایی برخوردارند.

یکی از این روش‌ها استفاده از ایزو ۱۰۶۶۸ است که منحصراً برای ارزش گذاری برند و نام تجاری استفاده می شود و روشی استاندارد و جهان شمول است.  در این دوره به شما با استفاده از این استاندارد آموزش می دهیم که چطور برندها و نام‌های تجاری را ارزش گذاری کنیم!

برای بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار لازم است تا ارزش گذاری برند انجام دهند تا دید وسیع‌تر و بزرگتری نسبت به سازمان یا شرکتشان داشته باشند

 


برند یک دارایی ناملموس ولی با ارزش است!


شرکت‌های پیشتاز و بزرگ آموخته‌اند که تلاش‌هاي مديريتي خود را روي دارايي‌هاي ناملموس متمرکز کنند. مثلاً شرکت فورد موتور دارايي‌هاي مادي را به نفع دارايي‌هاي ناملموس خود کاهش داده است!

البته که ارزش گذاری برند به همین راحتی‌ها هم نیست و با پیچیه‌تر شدن و غیرقابل پیش‌بینی‌تر شدن برندها، نیاز به آموزش تخصصی ارزش گذاری برند هم افزایش یافته است.

 

 

چرا ارزش گذاری برند مهم است؟


چندین دلیل مختلف می‌توان برای اینکه چرا ارزش گذاری برند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده گفت. اما تنها به چند نمونه خلاصه شده بسنده می‌کنیم تا بحث به درازا نکشد:
•    ارزش‌گذاري برند سبب ايجاد چشم‌انداز و بينشي روشن در بازاريابي براي بازگشت سرمايه ROI و تأثير آن در سرمايه نامشهود پايه سازمان مي‌شود
•    مديريت استراتژيک برند در صورتي اثرگذارتر خواهد بود که ارزش‌گذاري برند در فرآيند آن نقش بنيادي داشته باشد
•    ارزش‌گذاري برند يک حلقه اتصال استراتژيک ميان استراتژي، بازاريابي و امور مالي است
•    و...

 

 

ایزو ۱۰۶۶۸ استاندارد ویژه ارزش گذاری مالی برند!


ایزو ۱۰۶۶۸ چارچوبی برای ارزشیابی نام تجاری، شامل: اهداف، مبانی ارزیابی، رویکردهای ارزیابی، روش ارزیابی و ارزیابی داده های کیفیت و مفروضات را مشخص می‌کند.
استاندارد ارزیابی برند که بیشتر به عنوان 10668 ISO شناخته می‌شود، به عنوان یک الزام برای روش اندازه گیری ارزش برند محسوب می شود. ارزیابی برند برای انواع گسترده ای از اهداف شامل برنامه ریزی استراتژیک، گزارشگری مالی، حل اختلافات و ... کاربرد دارد.

مطابق با این استاندارد، برند به عنوان یک دارایی نامشهود مربوط به بازاریابی تعریف می‌شود که شامل نام‌ها، اصطلاحات، علائم، نمادها، آرم‌ها و طرح‌ها یا ترکیبی از این موارد  برای شناسایی کالاها و خدمات یک شرکت یا سازمان است! 

 


مزایای دوره ارزش گذاری برند در موسسه پارس


بیایید برخی از فواید تدوره آموزشی ارزش گذاری نام تجاری را با هم مرور کنیم:

1- مدرک مهم و معتبر
در پایان دوره ارزش گذاری برند، مدرک معتبر و استاندارد تک امضا مورد تایید مرکز پارس دریافت می‌کنید. 

2- استفاده از اساتید حرفهای و کارآزموده!
اگر کمی در مورد موسسه پارس تحقیق کنید و در اینترنت سرچ کنید می بینید که سابقه موسسه ما طولانی است و ده‌ها هزار نفر از افراد تا به حال در دوره‌های ما شرکت کرده‌ و آموزش دیده‌اند. در چنین موسسه‌ای اساتید حرفه‌ای کار می‌کنند که امتحانشان را پس داده و بسیار با تجربه هستند.

3- پشتیبانی توسط تیم حرفه‌ای
هر سوال و مشکلی که پیش از دوره، در حین دوره و پس از دوره با ان مواجه بشوید توسط کارشناسان ما پیگیری و برطرف می‌شود.
ما ده‌ها کارمند اموزش دیده داریم که در خدمت و اماده پاسخگویی به شما هستند.

 

 

سرفصل‌های دوره ارزش گذاری برند


برخی از سرفصل های دوره ارزش گذاری برند موسسه پارس را ببینید:
•    دامنه
•    شرایط و تعاریف
•    الزامات عمومی
•    روش های ارزش گذاری
•    ورودی های ارزیابی ضروری
•    گزارش

 

 

چه فرقی با دوره های مشابه دارد؟


ممکن است مشابه این دوره را در سایت ها یا مجموعه های دیگری هم دیده باشید. بله، خوشبختانه کلاس و کارگاه آموزشی برای آموزش مشاوره حقوقی و کیفری در مجموعه های دیگر هم برگزار می شود.

 

البته که رویکرد مجموعه پارس در طی سال ها فعالیت این بوده که خود را رقیب کسی نمی‌دانیم. مخاطبان باید به همه‌جور کلاسی بروند و کم‌کم خودشان بد را از خوب تشخیص بدهند.  محتوای دوره را طوری تنظیم کرده ایم که بتواند چیزی به شما اضافه کند و بعد از این دوره واقعا رضایت کامل از نحوه ارائه مطالب و پشتیبانی‌ها را داشته باشید.

برگزارکننده: مرکز آموزش مجازی پارس
ثبت نام و افزودن گواهینامه ها

سرفصل بسته ی آموزشی

به دلیل تطابق با دانش به روز و مورد تایید استانداردهای جهانی، امکان بروز رسانی و تغییر سرفصل ها وجود دارد.

۱ -دامنه
۲ -شرایط و تعاریف
۳ -الزامات عمومی
۴ -الزامات خاص
۵ -روش های ارزش گذاری
۶ -ورودی های ارزیابی ضروری
۷ -گزارش
۸ -استقلال

۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.